Jönssonligan!

Direktlänk till inlägg 27 april 2011

Utsidan...

Av Karolina - 27 april 2011 18:37

Gången och den lilla muren är klar. Ska fotografera allt imorgon för den som är intresserad. Jag tycker att det blev jätte bra, nu är de bara resten som ska fixas. Funderar på att åka ner och köpa en skottkärra och spade/skyffel imorgon. Kanske kan få utkört lite matjord och grus om jag orkar och vädret är lika bra som idag. Carporten måste så klart målas färdigt men någon stege har vi inte hunnit införskaffa. Oh, nåt ska jag väl kunna hitta på.

  

Ser ni att de skiftar i grönt? Det gör iallafall jag! Vi försöker vattna och vattna, tyvärr blåser det rätt kraftigt ikväll så jag hoppas nog över det. Barnen trivs väldigt bra i solen på baksidan, så otroligt skönt med en egen baksida och snart en grön gräsmatta. Än krävs det lite fantasi för att lösa ut det här med lekande. Athena får bland annat låna ut sin bädd till Wille.

  

Nu ska William få ny blöja och nattmat, sen hoppas jag att båda barnen vill lägga sig. Kanske kanske kan jag få några timmar lugn och ro innan jag också somnar.

 
 
Ingen bild

sydlänningen

28 april 2011 11:16

Har fantasi men måste putsa glasögonen,
måste putsa förstorings glaset oxå. näha
väntar hällre på bilder.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolina - 3 september 2022 19:16


Och helt fantastisk! Det känns helt surrealistiskt att vi har en tonåring i huset. 13 år som föräldrar är ju lite märkligt eftersom att vi träffades nyss. Trots vår korta tid tillsammans har vi ändå lyckats ganska väl. Lovisa är både smart, d...

Av Karolina - 5 juni 2022 08:44

Det är på barnen man ser att man blir gammal? Fatta att min minsta lilla prins har fyllt 10 år. GALET! Samtidigt som vi sjunger "ja må han leva" och ger honom en GoPro för att han själv ska kunna filma sin framfart i livet så dyker det upp ga...

Av Karolina - 5 juli 2020 20:49

Och nu känner man igen sig. Temperaturen pendlar mellan +3 och +18, ömsom regn, sol, åska, blåst och hagel. Vi har promenerat många kilometer, för att inte tala om höjdmeter. Det har cyklats en del och vi har fikat i Sveg och lekt i Idre. Hela ve...

Av Karolina - 26 juni 2020 22:22

Mer sol och bad än cykling och vandring, men vem orkar när solen gassar och man smälter bort? Vi har iallafall hunnit med några kortare promenader och lite lättare cykling. ...

Av Karolina - 10 juni 2020 16:20


I Corona-tid. Ingen avslutning där vi föräldrar var välkomna. Alla klasser har firats av i respektive klassrum och Tråsättraskolan har spelat in en digital avslutning. Annorlunda tider minst sagt, men sommarlov blir det ändå! Lovisa jag deklarerat ...

Presentation

En trebarnsmammas kaotiska liv...

Tidigare år

Arkiv

Sök


Ovido - Quiz & Flashcards