Jönssonligan!

Alla inlägg under augusti 2012

Av Karolina - 30 augusti 2012 19:09
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Karolina - 30 augusti 2012 11:52

Första mammagruppsträffen, tror det kommer att bli ett bra gäng. En enda stackars förstagångsmamma som vi får försöka att inte skrämma bort. Av 8 barn är 7 pojkar, hur gick det till? 2012 är grabbarnas år...

Av Karolina - 29 augusti 2012 20:11
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Karolina - 28 augusti 2012 15:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Karolina - 27 augusti 2012 16:23
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Karolina - 27 augusti 2012 12:09
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Karolina - 18 augusti 2012 22:31
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Karolina - 15 augusti 2012 21:28

Den minsta av män har i sin jakt på mat lyckats vända sig från rygg till mage. En del av mig vill säga "jippie titta vad han kan" och dem andra vill skrika "sluta väx unge!". Stoltheten och paniken har en väldig kamp inom mig.

Kan också meddela att dagen vart lugn. Krattan gick sönder i morse så jag har traderasurfat i flera timmar, diskat, vikt tvätt och sen har Wille och jag storhandlat medans Lovisa lekt med Tyra och Johan matat Ed.

Nu sover kidsen och jag ska också lägga mig, trött som få, och imorgon väntar playdate med Marcus och barnen...

Presentation

En trebarnsmammas kaotiska liv...

Tidigare år

Arkiv

Sök


Ovido - Quiz & Flashcards