Jönssonligan!

Alla inlägg under april 2016

Av Karolina - 30 april 2016 10:11

Igår var det barnfritt fredagsfirande. Vi käkade middag, drack hotshots och kollade på show på Cirkus. Idag har vi startat med brakfrukost.

De stora barnen är på gympa, jag och Edward ska ta en tur till centrum. Ikväll ska våren firas in.

Av Karolina - 27 april 2016 21:06

                     

eller kanske god kväll med tanke på dygnets sena timma. Inser att en hel månad gått sedan sist. Vi har så klart hunnit med en hel massa roliga saker. Johan har avslutat sin föräldraledighet och vi är tillbaka i vardagen med jobb, dagis och skola på riktigt. Dock är ju snart sommarn här och med den semestern. Veckan innan midsommar går vi på ledighet hela familjen. Jag och mannen kickstartar med att gå på bröllop och sen har vi strukturerat upp veckorna och planerat in både vänner, släkt, sandstränder, djur och vila. 


Veckorna som gått har fyllts med en helg i Blacksta. Barnen har nappat lammungar och klappat små kattungar som precis öppnat ögonen. Vi har haft besök av min morbror Lars. Det har röjts på ägorna och den gigantiska thujan åkte idag i sopsäckar till tippen. Jag och Edward spenderade förra lördagen i stan, polismuseum, lunch i Kungsträdgården, promenad längs strandvägen och chokladbollar till fikat. William hängde hos kusinerna Filip och Pontus hela lördagen och halva söndagen. Vi firade vattkoppssjuka Jolie som fyllde 2 år i söndags. Sen har jag glömt massor. Bilderna ovan visar veckorna som gått. Tyvärr går de ej att klippa in där jag vill då jag använder ipad. 


Presentation

En trebarnsmammas kaotiska liv...

Tidigare år

Arkiv

Sök


Ovido - Quiz & Flashcards