Jönssonligan!

Alla inlägg under september 2012

Av Karolina - 30 september 2012 18:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Karolina - 29 september 2012 21:08

Det fick bli en bit kladdkaka istället. Nu har även pappa insjuknat så snart har vi klarat av hela familjen.

Av Karolina - 29 september 2012 15:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Karolina - 27 september 2012 07:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Karolina - 23 september 2012 13:29
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Karolina - 21 september 2012 18:48

önskar vi här från Patrullvägen. Efter en vecka med halvsjuka barn och föräldrar, lite fix ute, en hel massa fikande och en löprunda för morsan så tar vi nu helg.       Johan har lagat trerättersmiddag, vi har öppnat en flaska vin och pyjamasbyxorna åkte på kl.18 Nu ska jag snart äta min efterrätt som jag sparat för att kunna njuta när barnen väl sover. Lovely...      

Av Karolina - 19 september 2012 15:05
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Karolina - 12 september 2012 15:03

börjar ta ut sin rätt. Första natten skällde Athena (vilket hon aldrig gör om inte någon/något rör sig nära huset) så jag kunde inte sova utan låg där i min ensamhet och lyssnade efter minsta ljud. Andra natten gick Wille i sömnen och efter att han skrapat upp ett sår i pannan så försökte jag få honom att sova med mig. 2½ timme innan han kom till ro och somnade. I natt har Eddis hostat och hostat. Jag har plockat fram babysitter som han sovit i men jag har endå vaknat i snitt 2ggr/timme.


Jag är rätt seg i kolan idag. Trots detta har jag tagit en liten powerwalk i morse, putsat några fönster och kört en hejdundrans massa jord. Nu har jag blåsor i händerna och en huvudvärk i antågande. Middag är preppad och klar och barnen lugna efter en dag på dagis så jag ska passa på att lägga mig på soffan.

Presentation

En trebarnsmammas kaotiska liv...

Tidigare år

Arkiv

Sök


Ovido - Quiz & Flashcards