Jönssonligan!

Alla inlägg under augusti 2016

Av Karolina - 27 augusti 2016 20:52

Här har det firats födelsedag. Jag och Edward bjöd på skönsång innan frukost, Lovisa öppnade presenter i pappas säng som hon okuperat under natten och William hostade i kapp med oss andra.

Resten av dagen har varit lugn. Barnen har byggt lego, Lovisa har handlar present med farmor och sen har hon varit på kalas hos en klasskompis som fyllt år. Jag, Athena och grabbarna gick en runda i solen. Passat på att slösurfa lite och hittade i samband med det en större cykel i en av alla dessa köp och säljgrupper på Facebook. Såldes på tvärgatan till kalas adressen så jag slog två flugor i en smäll.

Nu ska jag lägga mig tidigt, förkylningen gör sig fortfarande påmind även om det är bättre. Wille har varit feberfri hela dagen så vi hoppas på en normal måndag.

Av Karolina - 15 augusti 2016 06:27

Nu har alla barnen haft sin helt ensamma dag med mamma. Lovisa valde Gröna Lund, till min inte allt för stora förtjusning. Det blev trots det en toppen dag. Vi åkte efter frukost och kom hem lagom till middag.

Nu bär det av mot jobb. Semestrarna är helt slut och allt återgår till det vanliga...

Av Karolina - 13 augusti 2016 17:02

Jag har inget inget att klaga på. Vilken sommar vi haft. Nu har jag hunnit med att jobba i 4 veckor och först nu känner jag att jag börjar varva upp. Gör ett nytt försök att ladda upp bilder från Skåne, Kolmården och allt annat som vi gjort...

Bad, minigolf och glass på Sveriges sydligaste udde.

Kolmården med familjen Galas. Fullt ös, vilken dag!

Sen två veckor ensam utan man och barn, bara Athena och jag.

Av Karolina - 11 augusti 2016 06:25

Kom tidigt i år. Jag tänker hellre tillbaka på den bästa sommaren någonsin än oroar mig för kylan och mörkret...

Bloggen är dåligt uppdaterad men jag har skrivit och laddat upp bilder utan att det funkat. Nu hoppas jag att detta går iväg som det ska, isåfall kommer det nog mera ?

Presentation

En trebarnsmammas kaotiska liv...

Tidigare år

Arkiv

Sök


Ovido - Quiz & Flashcards